Problem: This account has been logged in by onther device !!!

  • Автор темы Автор темы mounzerlb
  • Дата начала Дата начала

mounzerlb

Member
Hello
My customers always refer to me regarding this message in the attachments,"This account has been logged in by onther device " and there is no solution to it other than deleting the program and re-downloading it. Is there a quick way to solve this problem?
 

Вложения

  • IMG-20230521-WA0006.jpg
    IMG-20230521-WA0006.jpg
    55,6 КБ · Просмотры: 19
It's happening the same to me. Please any answer and solutiin besides deleting 22Gb of software a needing to donwload again...it takes along time to do it.
THANKS FOR COMMENTS, SPECIALLY DEVELOPERS
 

Вложения

  • Screenshot_20230521-075246_Diagzone PRO.jpg
    Screenshot_20230521-075246_Diagzone PRO.jpg
    172,9 КБ · Просмотры: 6
У меня такая же проблема. Ничего не обновлял и не скачивал. Подскажите что можно сделать. Не хочется сносить всёScreenshot_2023-05-26-10-50-56-580_com.diagzone.pro.v2.jpg
 
Была такая ситуация. Очистил кэш на двух планшетах, по новой восстановил микропрограмное обеспечение и все заработало...
 
Всем привет. Сегодня заработало. Само по себе. Кэш не чистил . Попробовал обновить. Выскачила ошибка. Зашёл повторно и все)))
 
Назад
Верх