Следуйте инструкциям в видео ниже, чтобы узнать, как установить наш сайт как веб-приложение на главный экран вашего устройства.
Примечание: Эта функция может быть недоступна в некоторых браузерах.
hallo i will upload video tomorrow,my first test for the eaydiag was on huawei nova 3i android 9,app version was updated to 56 at first tries it work good on Nisssan and i tried to enter different cars to see if it enter normally ,on some cars i get the notification Disaccording between the software serial and smart box.. some times it keep loadingWhat is the problem? Explain better upload some video to help
Beta not work, but 056 work for me goodhallo i will upload video tomorrow,my first test for the eaydiag was on huawei nova 3i android 9,app version was updated to 56 at first tries it work good on Nisssan and i tried to enter different cars to see if it enter normally ,on some cars i get the notification Disaccording between the software serial and smart box.. some times it keep loading
i tried also on alcatel tablet android 10 i directly install the app version 56 it more worse very bad more failure notes on alcatel i get box failure info,i tried on beta version003 also not work
Похожее сообщение у меня появлялосьпривет, я загружу видео завтра, мой первый тест для eaydiag был на huawei nova 3i android 9, версия приложения была обновлена до 56, сначала он работал хорошо на Nisssan, и я пытался войти в разные автомобили, чтобы увидеть, нормально ли он входит, на на некоторых автомобилях я получаю уведомление о несоответствии между серийным номером программного обеспечения и смарт-боксом.. иногда он продолжает загружаться
я также пробовал на планшете alcatel android 10, я напрямую устанавливаю версию приложения 56, это еще хуже, очень плохо, больше заметок об ошибках на alcatel, я получаю информацию о сбое коробки, я пробовал бета-версию 003, также не работает
hallo bro,do you mean try to make firmware fix,i read the posts about some problems on some android device and android version,what phone or tablet type you are used broI got a similar message
The solution was to exit the application after the diagnosis, manually turn off the bluetooth and re-enter the application and select the brand
But after the last firmware update, everything was solved.
У меня 11 android телефон Samsung A 71Привет, братан, ты имеешь в виду, попробуй исправить прошивку, я читал сообщения о некоторых проблемах на некоторых устройствах Android и версии Android, какой тип телефона или планшета ты используешь, братан
bro the firmware version in my tool is v11.88 now i tried it on phone TECNO camon 17 pro android 11 it work very very good without any isuess 0 errors,i think the app need update and modified their were no this problems from years ago,Now after firmware v11.87 it has become better now I go to the dumps from the brand without exiting the program and such a message does not pop up.
But if it jumps from brand to brand. I have already developed a habit, finished the diagnostics, left the program, turned off the bluetooth and re-entered